.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جاسبی:آنچه مقام معظم رهبری ابلاغ کردند برای همه لازم الاجراست


دكتر عبدالله جاسبي در حاشيه بازديد از آزمون سراسري در واحد علوم و تحقيقات همچنين تاكيد كرد: دانشگاه تابع مصوبات قانوني است و بر اساس آن عمل مي‌كند.
رييس دانشگاه آزاد اسلامي درباره مسايل اخير دانشگاه آزاد و اساسنامه جديد، گفت: در خصوص اجراي اساسنامه جديد دانشگاه، آنچه كه مقام معظم رهبري مطرح و ابلاغ كردند براي همه لازم الاجراست.
 دكتر عبدالله جاسبي در حاشيه بازديد از آزمون سراسري در واحد علوم و تحقيقات همچنين تاكيد كرد: دانشگاه تابع مصوبات قانوني است و بر اساس آن عمل مي‌كند.

وي در ادامه با اشاره به برگزاري كنكور غيرپزشكي دانشگاه آزاد اسلامي با رقابت بيش از 730 هزار داوطلب در تهران و 218 حوزه امتحاني كشور و هفت حوزه امتحاني خارج از كشور، از پذيرش 300 هزار دانشجو در آزمون امسال خبر داد.

وي با بيان اينكه در آزمون غير پزشكي امسال نسبت زنان و مردان تقريبا به هم نزديك است، اظهار كرد: در اين دوره از آزمون 51 درصد داوطلب مرد و 49 درصد داوطلب زن شركت كرده‌اند.

جاسبي با بيان اينكه داوطلبان مجموعه رياضي با احتساب 48 درصد، بيشترين تعداد داوطلبان را تشكيل مي‌دهند، اظهاركرد: پس از گروه رياضي داوطلبان مجموعه علوم انساني با 35 درصد، علوم تجربي با 15 درصد و هنر با كمتر از دو درصد داوطلبان آزمون را به خود اختصاص مي‌دهند.

وي با اشاره آمار داوطلبان در رشته‌هاي مختلف امتحاني گفت: رشته حقوق با بيش از60 هزار داوطلب و پس از آن رشته‌هاي مهندسي عمران و معماري با حدود 40 هزار داوطلب و در نهايت رشته‌هاي مهندسي برق، الكترونيك، حسابداري و مهندسي كامپيوتر« نرم افزار» با 25 هزار متقاضي رده‌هاي بعدي را به خود اختصاص داده‌اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.